Dromen zijn doelen met deadlines
Ons Verhaal
Ondernemerschap zit in ons DNA. Sinds 2012 werken wij onafhankelijk voor verschillende partijen om hun uitdagingen om te zetten naar nieuwe zakelijke kansen. Onze experts hebben allemaal een trackrecord bij zowel groot-mkb als corporate Nederland en zijn internationaal actief bij het coachen van onze klanten.
Inmiddels hebben wij ruim 120 bedrijven geholpen. In deze trajecten was de focus op groei, recruitment en het ontwikkelen van nieuwe innovatieve business modellen.
Marcillaud is niet gefocust op een uurtarief, maar is resultaat gericht naar haar klanten toe. Dat maakt ons uniek. Wij leveren geen onnodige powerpoints of uitgebreide verslagen. Wij doen alleen de acties waar onze klanten geld aan verdienen.
Ons Verhaal
Ondernemerschap zit in ons DNA. Sinds 2012 werken wij onafhankelijk voor verschillende partijen om hun uitdagingen om te zetten naar nieuwe zakelijke kansen. Onze experts hebben allemaal een trackrecord bij zowel groot-mkb als corporate Nederland en zijn internationaal actief bij het coachen van onze klanten.
Inmiddels hebben wij ruim 120 bedrijven geholpen. In deze trajecten was de focus op groei, recruitment en het ontwikkelen van nieuwe innovatieve business modellen.
Marcillaud is niet gefocust op een uurtarief, maar is resultaat gericht naar haar klanten toe. Dat maakt ons uniek. Wij leveren geen onnodige powerpoints of uitgebreide verslagen. Wij doen alleen de acties waar onze klanten geld aan verdienen.
Onze bedrijfsideologie
Ideeën zijn de basis om iets moois te bouwen.
Alleen ondernemingen op basis van een geweldig idee worden geweldige bedrijven. Dit betekent dat bedrijven deze ideeën moeten vinden. Dit bereiken we tijdens strategiesessies.
Strategiesessies zijn belangrijk voor de groei en continuïteit van elk bedrijf
Door ideeën op te doen over niet alleen nieuwe producten of diensten, maar ook over rekrutering, communicatie en procesbeheer zijn bedrijven continu succesvol.
Ons Verhaal
Ondernemerschap zit in ons DNA. Sinds 2012 werken wij onafhankelijk voor verschillende partijen om hun uitdagingen om te zetten naar nieuwe zakelijke kansen. Onze experts hebben allemaal een trackrecord bij zowel groot-mkb als corporate Nederland en zijn internationaal actief bij het coachen van onze klanten.
Inmiddels hebben wij ruim 120 bedrijven geholpen. In deze trajecten was de focus op groei, recruitment en het ontwikkelen van nieuwe innovatieve business modellen.
Marcillaud is niet gefocust op een uurtarief, maar is resultaat gericht naar haar klanten toe. Dat maakt ons uniek. Wij leveren geen onnodige powerpoints of uitgebreide verslagen. Wij doen alleen de acties waar onze klanten geld aan verdienen.
Onze aanpak
Onze missie is het delen van onze ervaring met u om nieuwe ideeën, nieuwe bedrijfsmodellen en een vernieuwde geest binnen uw bedrijf te creëren. Wij geloven dat innovatie het antwoord is voor het creëren van nieuwe zakelijke kansen. Het bereiken van nieuwe markten en klanten en tegelijkertijd het aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.
Om uw nieuwe bedrijfsmodel te creëren, mengen we de kennis van uw huidige personeel met de kennis van onze specialisten. Het gebruik van onze specialisten brengt niet alleen kansen in het creëren van nieuwe netwerken, nieuwe markten en klanten, maar brengt ook een externe venture naar voren. Hier halen wij ideeën uit en bieden u solide businesscases voor de toekomst.
Even Sparren?
Vertel ons jouw uitdaging
Klanten aan het woord
Frederic heeft een niet te evenaren energie. Hij trekt je hierdoor mee in zijn ambitieuze plannen. Ondanks dat we ook gezien kunnen worden als “concurrenten” heb ik heel constructief met Frederic samengewerkt. Voor mij een voorbeeld hoe het dus ook kan. Klant staat bij hem altijd centraal en dat spreekt mij erg aan.
Sake BosmaIk heb tweemaal een training van Frederic mogen ontvangen. In deze lessen hebben we stilgestaan bij relatiebeheer en ondernemerschap. Frederic kan zijn kennis en ervaring hierin op een zeer enthousiaste en energieke manier overbrengen. Marcillaud heeft hiermee grote invloed gehad op de manier waarop ik, alsmede de organisatie waar ik voor werk met relaties omgaan, acquireren en ondernemen.
Tim Schoonhoven