3 Manieren voor groei in 2019 En alle jaren daarna… Het nieuwe jaar is weer begonnen en er is een grote kans dat ook jij op zoek bent naar die ene manier om in 2019 jezelf op de kaart te zetten! Al ben ik zelf verre van de goede voornemens
Lees meer
Het bedrijfscredo Een bedrijf dat staat voor groei… Groei is een lastig begrip. Voor het ene bedrijf betekent het meer klanten, voor een ander meer omzet en de volgende praat over marges. Iets waar iedereen het over eens is, groei zorgt voor continuïteit! Maar waar komt groei nu echt vandaan?
Lees meer
Deal or no deal De betekenis achter ja en nee Is een no deal slecht? De meeste sales mensen balen als het antwoord van de klant NEE is. Maar bijna iedereen vergeet de vervolgstappen. Koop je een fiets, auto of huis is de kans natuurlijk kleiner dat iemand volgende week
Lees meer
MARKETING ANNO 2019 Bij de tijd zijn. Marketing is de afgelopen jaren van een leuk beroep waar je events mocht plannen en relatiegeschenken in kocht gegaan naar een data driven beroep. We praten niet meer over de kerstpakketten maar over het bereik, campagnes, demografie en clicks. Iedereen kijkt naar zijn/
Lees meer
Disrupt je eigen businessmodel Ondernemers zijn bezorgd over de vraag of hun bedrijf over twee jaar nog steeds relevant en concurrerend zal zijn. En terecht. Want disruptieve bedrijven als Netflix, Blendle, Uber, Spotify, Airbnb, HelloFresh en Zalando zetten het verdienmodel van hele sectoren op zijn kop. Zelfs de meest
Lees meer
Dit kun je leren van 5 bedrijven die het roer succesvol omgooiden Van koers veranderen. Het is een ingrijpende beslissing. Maar ook de beste die je ooit had kunnen maken. Dat geldt tenminste voor de vijf onderstaande bedrijven. Hun koerswijziging werd een daverend succes. Van werklozenproject tot miljoenenbedrijf In
Lees meer